Friday, March 28, 2008

Bermula akhirnya..

huhu..pada 26 Mac 2008,lebih kurang jam 10malam aku dan sahabat-sahabatku berkumpul di rumah nuat.kami semua datang dengan membawa kitab masing tapi aku tak bawak pun.akhirnya bermulalah usrah kami pada malam tu setelah sekian lama kami merancang untuk mengadakannya.dimulai dengan kata aluan-aluan oleh sheikh,then jumran memulai usrah itu dengan penerangan mengenai akidah yg menjadi akar kepada agama.zul meneruskannya dengan membaca sirah mengenai seorang pemerintah yang adil,nuruddin zenky.dan azmi menyambung perbincangan dengan membaca hadis tentang niat dan menerangkan kepada kami mengenai hadis tersebut.kemudian,nuat meneruskan perbincangan dengan bab taubat.aku meneruskan dengan isu-isu semasa dengan tajuk 'remaja rosak'.aku tidak sempat bersedia untuk menceritakan hal-hal ini.jadi aku hanya menerangkan secara ringkas.sory beb.pastu apa lagi,pekena kopi la,sembang-sembang,pastu aku pun balik bilik la nak tdoq!

No comments: