Friday, March 28, 2008

Aku..selasa..11 Mac 2008..12.06a.m

Aku cuba berfikir..
Apakah aku ini terlalu jauh dari Cinta Ilahi
Cinta yang dilupakan jutaan manusia dimuka bumi ini
Banyak dosa yang aku lakukan
Yang menjadikan aku lupa Allah,lupa kepada Tuan Punya Dunia
Hati aku tidak berasa takut apabila mendengar peringatan dariNya
Tapi hati orang beriman itu sentiasa bergetar apabila mendengar perkhabaran peringatan dariNya
Dan bertambah imannya apabila mendengar ayat-ayat suciMu
Betapa lemahnya iman hambaMu ini Ya Allah

Ya Allah
Kau tambahkanlah iman kepada hambaMu ini
Aku memerlukan petunjukMu,rahamatMU,cintaMU,perhatianMu
Aku pasti akan berusaha untuk mengejar semua ini Ya Allah

Esok,
Pasti matahari akan menyinarkan cahayanya
Kau terangilah hatiku seperti Kau menerangi cahaya matariMu Ya Allah
Ya Allah,
Kau Tuhanku yang Maha Adil,Maha Pengampun
Kau ampunilah segala dosa-dosa hambaMU ini
Aku pasti akan menunggu hari esok untuk mengejar CintaMu
Dan detik demi detik yang berlalu tidak akan aku siakan untuk mencari Cinta yang Agung ini



futurengineerhilmi

No comments: